• TOFU BULGOGI Z SOCZEWICĄ I RYŻEM

      SYCĄCE TOFU

      ŹRÓDŁO BIAŁKA ROŚLINNEGO

      NISKA ZAWARTOŚĆ TŁUSZCZÓW NASYCONYCH

    Danie nie zawiera mięsa, więc jest idealną propozycją dla wegetarian. Ta aromatyczna potrawa jest nie tylko smaczna, ale też  sycąca. Połączenie prostych składników i bardzo krótki czas przygotowania powoduje, że jest to idealny posiłek dla osób, które są zapracowane, ale jednocześnie marzą o pysznym, wegetariańskim obiedzie.

    SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

    W kuchence mikrofalowej (800 W): zdejmij papierową owijkę, następnie zdejmij lub nakłuj folię i podgrzewaj przez około 3 minuty.

    W naczyniu z woda: zdejmij papierową owijkę, następnie zamknięty talerzyk umieść w naczyniu z gotującą się wodą, przez 10 minut.

    Na patelni, w garnku: zawartość talerzyka podgrzewaj przez 10 minut, ciągle mieszając.

    SKŁADNIKI:

    Sos bulgogi 44% [woda, cukier, skrobia modyfikowana, sos sojowy w proszku (fermentowany sos z soi i pszenicy, maltodekstryna, sól); warzywa suszone (czosnek, cebula), aromaty, przyprawy, marchew, pietruszka], mieszanka gotowanego ryżu i soczewicy 38%: [woda, ryż biały, soczewica brązowa, sól, olej rzepakowy, suszone warzywa (czosnek, cebula), przyprawy (zawierają gorczycę), cukier, suszony zagęszczony sok cytrynowy, aromat]; tofu 18 % (woda, ziarno soi).

  • KLOPSIKI Z INULINĄ W SOSIE MYŚLIWSKIM Z KASZĄ GRYCZANĄ

    ♦  ŹRÓDŁO BIAŁKA

    ♦  ŹRÓDŁO BŁONNIKA

      INULINA Z CYKORII

    Inulina jest węglowodanem naturalnie występujący w niektórych warzywach i owocach.

    Inulina z cykorii to błonnik rozpuszczalny, który nie jest trawiony przez enzymy.

    Klopsiki z mięsa wieprzowego w sosie myśliwskim z dodatkiem inuliny, która dodaje walorów zdrowotnych daniu.

    SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:W kuchence mikrofalowej (800 W): zdejmij papierową owijkę, następnie zdejmij lub nakłuj folię i podgrzewaj przez około 3 minuty.

    W naczyniu z woda: zdejmij papierową owijkę, następnie zamknięty talerzyk umieść w naczyniu z gotującą się wodą, przez 10 minut.

    Na patelni, w garnku: zawartość talerzyka podgrzewaj przez 10 minut, ciągle mieszając.

    SKŁADNIKI:

    Składniki: kasza gryczana gotowana 36%  (kasza gryczana, woda), warzywa suszone (pasternak, cebula), suszone pieczarki, sól, przyprawy, olej rzepakowy;  sos 33% [woda, skrobia modyfikowana, warzywa suszone (pomidor, czosnek, cebula, pietruszka,  marchew), sól, aromaty (w tym aromat dymu wędzarniczego), cukier, hydrolizat białka roślinnego (z rzepaku), suszone pieczarki, przyprawy, cukier karmelizowany, śmietana (z mleka)]; pulpety wieprzowe 30 % [mięso z łopatki wieprzowej 23 %, inulina z cykorii 3,7%, woda, skrobia ziemniaczana, skrobia modyfikowana, kasza manna z pszenicy, warzywa suszone (cebula, czosnek, pietruszka nać), sól, aromaty, przyprawy, skrobia, błonnik pszenny (bezglutenowy), białka mleka (łącznie z laktozą)].

  • GULASZ WEGETARIAŃSK

    I Z PIECZARKAMI 

    I Z KASZĄ GRYCZANĄ

      KLASYCZNY SMAK

    ♦  GĘSTY PIECZARKOWY SOS

    ♦  ŹRÓDŁO BIAŁKA ROŚLINNEGO

    Danie nie zawiera mięsa, więc jest idealną propozycją dla wegetarian. Teksturowane białko pszenne w pysznym, gęstym sosie pieczarkowym z dodatkiem aromatycznych przypraw.

    Danie sycące i zdrowe dzięki połączeniu z kaszą gryczaną.

    SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

    W kuchence mikrofalowej (800 W): zdejmij papierową owijkę, następnie zdejmij lub nakłuj folię i podgrzewaj przez około 3 minuty.

    W naczyniu z woda: zdejmij papierową owijkę, następnie zamknięty talerzyk umieść w naczyniu z gotującą się wodą, przez 10 minut.

    Na patelni, w garnku: zawartość talerzyka podgrzewaj przez 10 minut, ciągle mieszając

    SKŁADNIKI:

    sos z teksturowanym białkiem pszennym 64% [woda, pieczarki 17%, teksturowane

    białko pszenne (białko pszenne, mąka pszenna) 12%, cebula, koncentrat pomidorowy 3,3%,

    olej rzepakowy, mąka pszenna, sól, skrobia modyfikowana, przyprawy, śmietana (z mleka),

    ekstrakt drożdżowy, warzywa suszone w zmiennych proporcjach (pasternak, marchew,

    pietruszka, czosnek), hydrolizat białka sojowego, aromaty (zawierają mleko), cukier, ocet

    spirytusowy, suszony koncentrat cytryny, koncentrat suszonej cebuli]; kasza gryczana gotowana

    36% (woda, kasza gryczana, olej rzepakowy, sól).

  • CIECIERZYCA W SOSIE CURRY Z RYŻEM I MARCHEWKĄ

    ♦  ORIENTALNY SMAK

    ♦  ŹRÓDŁO BIAŁKA ROŚLINNEGO

    ♦  POŻYWNA CIECIERZYCA

    Ciecierzyca w sosie curry to aromatyczne i smaczne danie, które jest ciekawym urozmaiceniem w kuchni. Doskonała propozycja dla osób, które cenią wegetariańską kuchnię i jednocześnie poszukują nowych smaków.

    SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

    W kuchence mikrofalowej (800 W): zdejmij papierową owijkę, następnie zdejmij lub nakłuj folię i podgrzewaj przez około 3 minuty.

    W naczyniu z woda: zdejmij papierową owijkę, następnie zamknięty talerzyk umieść w naczyniu z gotującą się wodą, przez 10 minut.

    Na patelni, w garnku: zawartość talerzyka podgrzewaj przez 10 minut, ciągle mieszając

    SKŁADNIKI:

    sos 43% [woda, ekstrakt z miąższu kokosa, pieczarki, cebula, skrobia modyfikowana,

    olej rzepakowy, cukier, sól, przyprawy, przyprawa curry 0,2% (zawiera gorczyce), zagęszczony

    sok cytrynowy], mieszanka gotowanego ryżu i marchewki 39% (woda, ryż, marchew, olej

    rzepakowy, sól), ciecierzyca gotowana 18% (woda, ciecierzyca).

  • Wege Lunch z papryką i ryżem

    Inspirowane smakami Orientu

      ŹRÓDŁO BIAŁKA

      PORCJA WARZYW

      DAWKA ENERGII

    Kostki białka sojowego doprawione w sposób imitujący doskonale przyprawione mięso.

    Połączenie prostych składników i bardzo krótki czas przygotowywania. To idealny posiłek dla zapracowanych osób, które marzą o wyszukanym, wegetariańskim daniu.

    SKŁADNIKI:

    ryż gotowany 52% (woda, ryż), woda, papryka 12% (czerwona, zielona, żółta) teksturat sojowo – pszenny 11 % (izolat białka sojowego, gluten pszenny, skrobia pszenna),  warzywa suszone (czosnek, cebula), sól, cukier, aromaty, glukoza, ekstrakt drożdżowy, hydrolizat białka sojowego, przyprawy.

    Produkt może zawierać: seler, mleko (łącznie z laktozą), jaja.